Farmtrac 675DTN King
Ciągnik ten stanowi limitowaną edycję najchętniej kupowanego, na przestrzeni ostatnich lat, ciągnika rolniczego w Polsce w przedziale do 80 KM – modelu Farmtrac 675 DT.
... więcejProducent
Farmtrac
Nazwa
675DTN King
Rodzaj
Maszyny rolnicze
Opis
Farmtrac 675 DTN King został zaprojektowany z myślą o bardziej wymagających klientach, ceniących wysoki komfort jak również bezpieczeństwo pracy.
Główne zmiany wprowadzone w ciągniku King, w stosunku do pierwowzoru, poprawiające znacznie ergonomię i bezpieczeństwo pracy ciągnikiem, to:
Nowy dach kabiny, z przeszklonym wizjerem, umożliwiającym obserwację pracy z ładowaczem czołowym
Kamera z monitorem, umożliwiające obserwację maszyn współpracujących z ciągnikiem
Sterowanie tylnym TUZ z zewnątrz ciągnika, dźwignią na tylnym błotniku
Końcówki ramion TUZ z hakami CMB w standardzie umożliwiające łatwe agregowanie maszyn z ciągnikiem.
Nowe, ergonomiczne, podświetlane stopnie kabiny, gwarantujące bezpieczne wchodzenie i wychodzenie z kabiny ciągnika
Nowy układ zawieszenia kabiny, poprawiający komfort i obniżający poziom hałasu w kabinie
Fotel pneumatyczny w kompletacji standard
Łatwiejsze elektrohydrauliczne sterowanie sprzęgłem WOM oraz załączaniem przedniego napędu
Nowe oświetlenie z wykorzystaniem reflektorów LED
Nowe, ergonomiczne usytuowanie przycisków sterowania ma słupkach kabiny
Nowy przełącznik zespolony przy kierownicy
Specyfikacja
SILNIK
producent | PERKINS |
moc znamionowa silnika | 75 KMprzy 2200 obr/min |
max. moment obrotowy | 318 Nm przy 1400 obr/min |
typ | PERKINS 854F-E34T IIIB |
ilość cyl. / poj. skokowa | 4/3387 |
system chłodzeni | cieczą |
filtr powietrza | suchy, dwustopniowy |
UKŁAD NAPĘDOWY
producent | CARRARO |
sprzęgło | dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM, sterowane elektrohydrauliczne |
skrzynia biegów | mechaniczna o stałym zazębieniu, zsynchronizowana z rewersem i reduktorem |
ilość biegów | 12 na 12 |
blokada mech. różnicowego | mechaniczna |
WAŁ ODBIORU MOCY
typ | niezależny i zależny |
prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min | 540/1938, 1000/1962 |
średnica końcówki / liczba wypustów | 35mm/6 |
UKŁAD HYDRAULICZNY
funkcje podnośnika | regulacja pozycyjna i siłowa |
wydatek pompy, l/min | 34 |
ciśnienie normalne Mpa | 18 |
układ zawieszenia narzędzi | 2 kat. ISO 730-1 |
Max. udźwig podnośnika [kg] | 2400 |
rodzaj rozdzielacza / ilość szybkozłączy | 4 |
UKŁAD KIEROWNICZY
typ | hydrostatyczny |
UKŁAD HAMULCOWY
hamulce robocze | tarczowe, mokre |
hamulce postojowe | sterowany ręcznie |
OŚ PRZEDNIA
typ | CARRARO ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicującego |
OGUMIENIE
przód | 11,2 – 24 |
tył | 16,9 – 30 |
ZESP.PRZEŁĄCZENIOWO-ZACZEPOWE
zaczep przedni; górny i dolny zaczep transportowy; zaczep rolniczy |
KABINA
rodzaj | komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa; nowy desing wnetrza kabiny ze szklanym szyberdachem |
wyposażenie | ogrzewanie i wentylacja, otwierany szklany szyberdach, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz szyby przedniej i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny |
WYMIARY (mm) WAGA (kg)
Długość | 4190 |
Szerokość | 1939 – 2375 |
Wysokość | 2490 – 2505 |
Prześwit | 390 – 405 |
Rozstaw osi | 2386 |
Rozstaw kół przednich | 1460÷1860 |
Rozstaw kół tylnych | 1508÷1908 |
Masa ciągnika bez obciążników [kg] | 3585 |
Przednie obciazniki | 6X22 + 1X40 =172 |
Tylne obciążniki | 2X39 + 4X32 = 206 |
POJEMNOŚĆ (w litrach)
Zbiornik paliwa | 98 |
DODATKOWE WYPOSAŻENIE (za dopłatą)
Siedzisko pneumatyczne | tak |
Klimatyzacja | tak |
Przedni TUZ i WOM | tak |
Ładowacz | tak |
Szybkosprzęgi TUZ | tak |
Ogumienie alternatywne | przód 320/70 R24; 360/70 R24; tył 480/70 R30 |